Fundacja z nominacją do Nagrody Karty Różnorodności

Fundacja W Stronę Dialogu nominowana do Nagrody Karty Różnorodności – konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. O zwycięzcach zadecydują Internauci/tki, którzy wezmą udział w głosowaniu online. Głosy można oddawać do 13 października.

Pierwsza edycja konkursu, w którym można zdobyć Nagrodę Karty Różnorodności odbyła się w 2022 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu wyszło z tą inicjatywą z okazji 10-lecia Karty Różnorodności w Polsce. W tegorocznej, czwartej już edycji wśród nominowanych organizacji znalazła się Fundacja W Stronę Dialogu.

Nasza organizacja została doceniona za za wprowadzanie tematu społeczności romskiej do świata biznesu i ma szansę wygrać w kategorii „DEI w sektorze pozabiznesowym”. To, czy wygramy zależy od Internautów/ek biorących udział w głosowaniu online. Udział w głosowaniu może wziąć każdy, kto wejdzie na stronę https://odpowiedzialnybiznes.pl/karta-roznorodnosci/nagroda/glosowanie/ Głosowanie trwa do 13 października do godz. 23.59.

Dlaczego warto oddać głos na naszą fundację? Przeczytaj opis opublikowany na oficjalnej stronie konkursu:

Fundacja W Stronę Dialogu (FWSD) jest pierwszą organizacją działającą z i na rzecz społeczności romskiej w Polsce, która skutecznie wprowadziła temat społeczności romskiej do świata biznesu rozszerzając listę grup ujmowanych w podejściu DEI o Romów i Romki. Na przestrzeni zaledwie roku, od kiedy fundacja zaczęła aktywnie działać w tym obszarze, udało jej się zrealizować wspólnie z IKEA Retail Polska innowacyjny projekt aktywizacji społeczności romskiej, który po edycji pilotażowej w województwie mazowieckim będzie multiplikowany w kolejnych województwach. To pionierska inicjatywa – dotąd w Polsce żadna międzynarodowa marka nie podjęła się aktywizacji zawodowej Romek i Romów. Fundacja działa również w obszarze edukacji – ekspertki i eksperci romskiego pochodzenia prowadząc warsztaty, webinary i wydarzenia edukacyjne dot. społeczności romskiej, w których udział wzięła udział np. LOTTE Wedel. FWSD wchodzi również w partnerstwa z firmami i markami, które mają na celu zwiększanie widoczności społeczności romskiej i zmianę postaw społecznych względem Romek i Romów na przyjaźniejsze. Przykładem tego typu działań jest m.in. współpraca Fundacji W Stronę Dialogu z AMS przy kampanii „Poznajmy się” oraz z „Wysokimi Obcasami” (wydawnictwo Agora) przy serii wywiadów z Romkami, która to seria była wspierana przez Fundację marki Yes.

\ODDAJ GŁOS NA FUNDACJĘ W STRONĘ DIALOGU – KLIKNIJ TUTAJ

Przewijanie do góry